خبر

دانش به نمایندگان جاغوری: رفتارهای غیرقانونی افراد، نباید جنبۀ سیاسی پیدا کند

سرور دانش؛ معاون دوم ریاست‌جمهوری در دیدار با نمایندگان ولسوالی جاغوری ولایت غزنی گفت که رفتارهای غیرقانونی افراد نباید جنبۀ سیاسی پیدا کند.

راه مدنیت: معاون دوم ریاست‌جمهوری، امروز سه‌شنبه (۱۶ ثور) با شماری از نمایندگان، بزرگان و علمای ولسوالی غزنی ولایت غزنی دیدار کرد.

نمایندگان ولسوالی جاغوری ولایت غزنی در دیدار با آقای دانش، خواسته‌های مردم را درخصوص اصلاحات اداری، تقویت حکومت‌داری خوب و سایر موارد دیگر عمومی را مطرح کردند.

این نمایندگان با اشاره به حادثه اخیر در ولسوالی جاغوری، تأکید کردند که حکومت در خصوص این رویداد، رسیدگی کند.

از سویی هم، سرور دانش از اتفاق رویداد اخیر در ولسوالی جاغوری، ابراز تأسف کرد. او خطاب به نمایندگان و علمای این ولسوالی گفت که تأمین سلامت اخلاقی و روانی جامعه از وظیفه مشترک مردم، علما و حکومت می‌باشد.

به گفتۀ معاون دوم ریاست‌جمهوری، مدیران حکومت باید به نظارت و همکاری مردم بر ایجاد شفافیت، محو فساد و قانون‌گریزی در ادارات مربوطه تلاش ورزند و مسؤولیت‌شان را به بهترین وجه، انجام دهند.

وی به نمایندگان ولسوالی جاغوری ولایت غزنی توصیه کرد که رفتارهای غیرقانونی افراد نباید جنبه سیاسی پیدا کند و باید از مجرای قانون تحت تعقیب و پی‌گرد جدی قرار گیرند.

معاون دوم ریاست‌جمهوری اطمینان داد که خواسته‌ها و مطالبات جمعی مردم ولسوالی جاغوری را از طریق نهادهای مربوطه پی‌گیری می‌کند.

این دیدار پس از آن صورت می‌گیرد که هفتۀ پیش، تعداد زیادی از باشندگان ولسوالی جاغوری دست به تظاهرات زده و شماری از مسؤولان پولیس این ولسوالی را متهم به فساد اخلاقی کردند. در جریان این تظاهرات، دو نفر کشته شده و چهار نفر دیگر زخمی شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا