ورزش

نیمار با نامزد سابق‌اش آشتی کرد

زندگي ستاره‌هاي برازيلي، زندگي پيچيده‌‌یی است‌؛ از رونالدو اورجينال گرفته كه ازدواج‌هاي متعددي در زندگي‌‌اش داشت تا نيمار، ستارۀ نسل فعلي برازيل كه در 19 سالگي پدر شده و حالا يكي دو سال مي‌شود كه مجرد است. البته بعد از مدال طلاي المپيكي، كه برازيلي‌ها با قهرماني در ريو به دست ‌آورده‌اند به نظر مي‌رسد نيمار هم دوباره به جمع متأهلان اضافه شده است. ماجرا به جشن بعد از قهرماني تيم ملي برازيل در المپيك ريو برمي‌گردد كه نيمار، كپتان و گل‌زن روز فاينل برازيلي‌ها، در حالي كه مدال طلا را به گردن انداخته بود، خودش را به جايگاه ويژه رساند تا شادي و مدال طلايش را با يك نفر كاملن ويژه تقسيم كند: برونا ماركزين!

براي رسانه‌هاي برازيلي ماركزين چهرۀ سرشناسي است‌؛ او علاوه بر هنرپيشگي و مدلينگ، يكي از چهره‌هاي برجستۀ برازيل هم محسوب مي‌شود، ولي موردي كه اين اتفاق را عجيب‌تر كرد اين بود كه نيمار و برونا پيش‌تر با هم نامزد بودند ولي درست سال 2014، برونا به‌خاطر اين‌كه نيمار از او فاصله گرفته و به اسپانيا رفته، به اين رابطه پايان داد.

به گزارش «اسپرت فرانس» نيمار دربارۀ تقديم مدال طلايش به برونا مي‌گويد: «قبلن به يك نفر خاص و ويژه قول داده بودم اگر مدال طلاي المپيك را بگيرم به جايگاه ويژه بروم و شادي‌ام را با او تقسيم كنم.»

ظاهرن نيمار توانسته دل نامزد سابق‌اش را به‌دست بياورد و اين دو قرار است زندگي تازه‌یي را شروع كنند‌؛ اتفاقن به‌همين خاطر است كه همين حالا برازيلي‌ها تركيب «برومار» (برونا و نيمار) را در مقابل تركيب «برانجلينا» (برد پيت و آنجلينا جولي) به كار مي‌برند و معتقدند كه اين دو به اندازۀ همان زوج رويايي سينما به هم‌ديگر علاقه دارند.

با اين حال، برونا پس از منتشر شدن اين اخبار ترجيح داده سكوت كند و دربارۀ نامزدي مجددش با نيمار چيزي نگويد: «من نمي‌خواهم دربارۀ زندگي شخصي‌ام حرفي بزنم. زندگي عاطفي هر كسي به خودش مربوط است‌؛ شما مي‌توانيد هر اظهارنظري كنيد ولي من نه، نمي‌خواهم دربارۀ زندگي شخصي‌ام حرفي بزنم.»

نوشته‌های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا